Rozhovory
čt 17.3.2022 | Redakce

CK FISCHER a EXIM Tours partnery klubu aneb spojení skvělých značek

Pro play off získal Mountfield HK silné spojence. Do vyřazovacích bojů jej podpořily společnosti CK FISCHER a EXIM Tours – největší cestovní kanceláře v České republice. A toto spojení poznají také hradečtí fanoušci v rámci losování cen během čtvrtfinálových zápasů. Hlavní výhrou na každém utkání je totiž poukaz v hodnotě 30 000 Kč na zájezd dle vlastního výběru, a to pohodlně s odletem z Pardubic! Důvody propojení těchto silných organizací blíže vysvětluje Jan Bezděk – tiskový mluvčí Fischer Group.

Pro play off vzniklo nové partnerství mezi klubem Mountfield HK a společnostmi CK FISCHER a EXIM Tours. Proč jste se rozhodli podpořit právě východočeský celek?
Naše spojení funguje už z toho principu, že my tvoříme největší a nejúspěšnější cestovní kancelář na českém trhu a teď se dáváme dohromady s nejlepším týmem základní části, vítězem Prezidentského poháru a velkým favoritem celého play off extraligy. Taková spolupráce dvou skvělých značek nám dává smysl a věřím, že bude trvat co nejdéle – pokud možno co nejvíc zápasů.

Vy osobně jste hokejovým fanouškem?
Jednoznačně, hokej i fotbal sleduji. Jsou to dva sporty, které si nenechám ujít. Hokej mě pak baví zvlášť v play off, kdy sezóna graduje, nyní už naštěstí se zaplněnými stadiony a perfektní atmosférou. Díky tomu jsou v tom velké emoce, které jsou spojené s tím, že se hraje o všechno. To mě velice zajímá.

„K běžnému způsobu života patří hokej stejně jako cestování.“

Jan Bezděk (o podobnostech mezi sportovním prostředím a zájezdy)

Kdo je podle vás žhavým kandidátem na extraligový titul?
Ono play off vždycky bývá trochu nevyzpytatelné a teprve v něm se ukáže, kdo na to má a kdo ne. Myslím, že Hradec jakožto vítěz základní části je velkým favoritem, letošní sezóna se mu povedla na výbornou. Jsou tu však i další, například Sparta měla jistá slabší období během ročníku, jenže závěr měla poměrně drtivý. Uvidíme, zda si svou formu přenese i do vyřazovací části. Takže bych označil tyhle dva celky.

Pro hokejisty přichází klíčová část ročníku nyní, pro vás jakožto skupinu cestovních kanceláří bude vyvrcholení sezóny trochu později, je to tak?
Už ty uplynulé měsíce pro nás byly takovým prvním vrcholem, protože čas od ledna do konce března je horkým obdobím first minute zájezdů. Lidé si je kupují na léto se všemi výhodami a benefity. Pro nás je to úsek, kdy se toho prodá opravdu mnoho. Poté je taková krátká pauza mezi dubnem a květnem, kdy je to trochu klidnější. Následně je tu od začátku června přes letní měsíce vrchol sezóny, kdy lidé pořizují zájezdy a hodně cestují.

Jak se na tuto náročnou etapu připravujete?
My se na to pečlivě chystáme, protože stejně jako se všichni opět vydávají na stadiony, tak se znovu začínají zajímat o cestování. A na něj je chuť po covidu veliká, protože se lidé zaplaťpánbůh zase mohou vrátit k běžnému způsobu života, ke kterému hokej patří stejně jako zájezdy. Zájem je tedy obrovský a myslím, že v letošní sezóně bychom se mohli dostat na čísla, na která jsme byli zvyklí před pandemií. Aktuální prodeje jsou dokonce vyšší, než byly v roce 2019, v posledním předcovidovém ročníku. Věříme tedy tomu, že bude úspěšný a zajistí definitivní návrat dobrých časů po těch dvou těžkých letech.

On-line prodej vstupenek na čtvrtfinále

1. a 2. čtvrtfinále: sobota 19. a neděle 20. března

Je tedy znát natěšenost společnosti po dovolených a výpravách do světa?
Stoprocentně, podle mě lidé nikdy neztratili chuť cestovat a to ani během covidových let. Jenže restrikcí kolem nich bylo mnoho, takže zájezdy nebyly zdaleka tak vyhledávané jako dřív. Vidím to i kolem sebe na svých kamarádech a známých, od nichž mám zpětnou vazbu, že v poslední době opravdu nevyráželi do zahraničí tak jako v době před pandemií. Teď už se ale opravdu těší, až zase někam vyrazí. Všichni se vrací k normálnímu způsobu života a k tomu, že chtějí někam do světa – v zimě třeba na hory a v létě na klasickou dovolenou. Doufáme, že tahle sezóna bude definitivním návratem do normálních časů.

Jak jste se popasovali s nelehkým obdobím z předchozích let?
My jsme se už během loňského roku vypořádali se všemi klienty, kteří měli nevyužité vouchery z léta 2020, vyplatili jsme jim za ně přes 600 milionů korun. Díky tomu, že jsme před letošní sezónou vyčistili stůl a už nikdo z našich zákazníků nemá vázané peníze na těchto poukazech, tak se obnovila důvěra v nás i cestování. Myslím, že i díky tomu to letos bude úspěšná sezóna.

Chystáte pro zákazníky nějaké novinky?
Ano, připravujeme například nové destinace a i to je dobrý příklad toho, že se situace vrací k normálu. Otevíráme například řecký ostrov Thasos nebo portugalské Faro. Chystáme i nové benefity, přizpůsobili jsme se současné situaci tak, aby se klienti nemuseli bát už teď rezervovat zájezd. Dáváme jim možnost třicet dní před odjezdem objednávku zrušit bez udání důvodu. Pokud nakonec nebudou moci nebo chtít odcestovat, tak jim všechny peníze vrátíme zpět. To znamená, že poslední krok je vyloženě na nich – zaplatí pouze zálohu a ještě třicet dní před začátkem zájezdu mohou objednávku zrušit bez jakýchkoliv sankcí. Vycházíme tak zákazníkům maximálně vstříc a myslím, že se nám to vyplácí, protože oni vidí, že se na nás mohou spolehnout.